Tuesday, March 31, 2015

Cuti-cuti Utara


Assalam dan Salam Sejahtera..
Kami sekeluarga bercuti di utara dan melawat mama saya yang sedang bekerja di Penang
Ini peluang kami mengeratkan silaturrahim sebelum mama saya pencen.

Muzium Padi, Kedah




Saya sangat suka gambar ini.
Ini antara pameran lukisan yang dipamerkan di muzium.
Memang ilmu itu mengubah hidup seseorang.



 Berehat makan rojak




Gua Kelam





Menara Alor Setar













Rumah Kelahiran Mahathir



Acu bersama anak-anak buahnya

Padang besar juga menjadi tempat tumpuan kami.
Saya memang mencari-cari pressure cooker yang gas punya.
bukannya tak ada dijual di Melaka tapi dah alang-alang sampai.
Dapat juga sebuah yang 13 liter punya
Faudzi memang terer bab tawar menawar ni.
Dah puas pilih baru saya panggil pakar tawar menawar ini datang.


Masjid Ubudiah Perak




Kami mengambil kesempatan untuk menunaikan solat Zohor di sini sebelum pulang.
Saya mengharap sangat dapat melawat Kelly's Castle sebab tak pernah sampai ke sana.
Harapan tidak tercapai kerana mengejar masa.
Alhamdulillah perjalanan ini dimudahkan Allah.

No comments:

Post a Comment